niedziela, 2 marca 2014

UWAGA! NOWY ZWIASTUN!

Przepraszam że nie podałam wam zwiastunu w ostatnim rozdziale ale jeszcze go nie otrzymałam gotowego. Więc ten zwiastun będzie przedstawiał myśle że połowę tej części opowiadania.
Tak przy okazji jeżeli możecie to prosie wyrazić swoje opinie na temat tego opowiadania w komentarzu i jeżeli  chcielibyście żeby coś zdarzyło się w tym opowiadaniu to piszcie wasze pomysły :). 
Na bieżąco czytam komentarze które są dodawane pod rozdziałami więc czytam co do mnie piszecie :) Jest mi bardzo miło czytać komentarze którę są długie i w których piszecie że kochacie mojego bloga czy coś podobnego. To bardzo miłe z waszej strony i dziękuje wam bardzo mocno <3

2 komentarze:

  1. Boże już nie mogę sią doczekać kolejnego rozdział a ten zwiastun po prostu tak mnie nakręcił ze nie zasne. Wyczuwa drame i to wielką wydaje mi się ze coś się stanie z justinem :/ a jak urodzi się im córeczka to po prostu to będą najsłodsze rozdziały jak justin będzie się nią opiekował i w ogóle boże już nie mogę się doczekać.
    Ps. KOCHAM CIE :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, ja tak się jaram, że nie ogarniam :) Ten blog jest nieziemski :D Czytam z takim zapałem. Kocham momenty kiedy łzy zaczynają ulatywać z oczu :) Uśmiecham się wtedy jak głupia :) Uwielbiam też playlistę :) Uncover <3 Takie zwroty akcji i te słodkie momenty <3 Zgon na miejscu <3 KOCHAM CIĘ <3 Masz wspaniały talent do pisania :D Naprawdę chciałabym pisać jak ty ♥ Jestem pod wielkim wrażeniem ♥ Normalnie jestem DUMNA ♥

    OdpowiedzUsuń