niedziela, 27 października 2013

Zwiastun !

Mówiłam  ze chyba nie będzie zwiastuna , ale właśnie pare minut temu po tygodniowym ładowaniu sie na YT skończy sie dodał . Jestem wkurzona bo dodaje już rozdziały a dopiero teraz pojawił sie zwiastun . -___-
ZWIASTUN
________________
Wkurza mnie już sprawa tego bloga . Nie wiem czy chce go dalej pisać . Nie widzę sensu . Staram sie jak mogę a niektórzy piszą ze mogłabym częściej dodawać rozdziały .  No ludzie !-,- Nie jestem pieprzonym robotem zeby pisać dzień w dzień nowy rozdział !
Chce pisać mojego bloga z przyjemności a nie z musu .
+Wiem ze pewnie to czytacie ale ne chce sie wam zostawić Komentarza .
Zaczynam myślec nad usunięciem tego bloga .

13 komentarzy:

  1. zwiastun jest boski...i nie usuwaj bloga...może przecież zacząć pisać nowe rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  2. ten blog jest zajebisty nie usuwaj go <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten blog, nie usuwaj :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie usuwaj bloga <3
    Jest niesamowity :)
    Ja rozumiem, że czasem nie masz czasu na to by pisać i dodawać kolejne rozdziały :)
    Kocham tego bloga :***
    Świetnie piszesz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy cię proszą nie usuwaj bloga :c wiesz ile osób siedzi przed komputerami i czeka nowego posta ? bardzo dużo... twój blog jest moim ulubionym i nie chce żebyś go usuwała :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie usuwaj blogaa.! BŁAGAM.!! Kocham to opowiadanie jeszcze bardziej po obejrzeniu zwiastunu ;D DOBRA ROBOTA, DZIEWCZYNO.! ;** <3 Oczywiście mam na myśli opowiadanie no i zwiastun teeż.! LOL

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu proszę cię nie usuwaj tego bloga , jeszcze nigdzie nie spotkałam takiego pięknego opowiadania , prozę nie usuwaj :C . On jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohh, nie złość się.... Nie usuwaj, tyle osób to czyta.... On jest naprawdę wspaniały ( blog) Tyle się namęczyłaś, nie musisz słuchać innych o dodawaniu codziennie rozdziałów ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie usuwaj tego bloga ! Jest boski ! Postaramy się dodawać więcej komentarzy :) Mam jedno pytanie dlaczego Kelsey jest taka zła w stosunku do Justina ? : - (

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie usuwaj jest mega ten blog pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  11. na twojego bloga trafilam przypadkiem ale jest naprawde swietny, ciezko sie oderwac!:)

    OdpowiedzUsuń