czwartek, 10 października 2013

Rozdział DWUDZIESTY

Obudziłam się  w nocy . Z wielkim bólem w brzuchu spojrzałam na brzuch i zauważyłam wielką plamę krwi która wypływała z mojej pochwy .
I znów poczułam przerażający ból tylko tym razem krzyknęłam . Moje oczy wypełniły się łzami .

Nagle  światło w pokoju zostało zapalone .

Co Kurwa !-Krzyknął chłopak podchodząc do mnie .

Spojrzał pierw na krew która utworzyła kałużę a później spojrzał na moją twarz .

Co to jest ?!

Nie wiem .-Załkałam  To tak bardzo boli -Znów krzyknęłam z bólu wijąc się .

Chłopak wziął mnie na ręce  i wyszedł ze mną z pokoju
Szliśmy przez jakiś korytarz .

Co cię boli ?-Zapytał

Ja..... To chyba nie twoja sprawa .-wyszeptałam speszona

Mów ! Do cholery !

Podbrzusze  i pochwa .-wyszeptałam i znów się skrzywiłam

Chłopak już nic więcej nie powiedział . Wszedł tylko do jakiegoś pokoju i położył mnie na wielkie i miękkie łóżko .

Ja teraz pójdę po Willa a ty masz tu siedzieć. Nawet nie myśl o tym by stąd uciec ! Rozumiemy się ?!

Tak -znów się skrzywiłam .

Chłopak tylko kiwnął głową po czym wyszedł z pokoju .

Siedziałam i trzymałam się za brzuch .. Widziałam jak z mojej pochwy wypływa coraz więcej krwi .

 Co Kurwa Dziwko wymyśliłaś ?!-Wykrzyczał Will podchodząc do łóżka na którym leżałam .

Boli..-Jęknęłam  Proszę pomóż mi-wypłakałam znowu zwijając się z bólu

Od ilu to z ciebie wypływa ?!-Zapytał zdenerwowany

Od jakiś 10 minut ..

Carol zadzwoń po Nicodema  i powiedz żeby przyjechał jak najszybciej -wydał rozkaz który Carol szybko spełnił .

Będzie tu za jakieś 15 minut .

******
 Do pokoju wszedł Facet około 18 lat .

Jak ją zbadam to was zawołam -Powiedział a chłopacy wyszli posłusznie z pokoju zamykając za sobą drzwi .

Jestem Nicodem -wyszeptał podając mi rękę

Kelsey .

Więc co ci jest ?

Obudziłam się przez silny ból w brzuchu  i wtedy zobaczyłam dużą plamę miedzy moimi nogami . Przez jakieś 15 minut z mojej pochwy wypłynęło sporo krwi .-odpowiedziałam bawiąc się swoimi palcami u rąk .

Ymm okej . Musisz zdjąć spodnie i majtki a później podwinąć koszulkę .-Podrapał się po karku

Nie pewnie zdjęłam spodnie a później majtki po czym położyłam się z powrotem na łóżku .-Byłam bardzo zawstydzona a z moich oczu nadal wypływały łzy .

Chłopak zrobił mi jakieś badania po czym powiedział że nie mam ubierać tych rzeczy tylko mam się położyć pod kołdrę  a on mi załatwi jakieś ciuchy .
Tak też zrobiłam .

Nadal boli cię podbrzusze ?

Tak

Nie wiem jak mam ci to powiedzieć .. Ty Poroniłaś -wyszeptał patrząc mi w oczy

To nie możliwe -Zaprzeczyłam szybko

Kelsey Poroniłaś więc co mówię ,jestem lekarzem .

Ale ja jestem bezpłodna -wyszeptałam a moje oczy zalały się łzami .

Twój organizm odrzucił ciąże a poza tym do tego dołączył się stres ... -Chciał położyć rękę na moje ramie ale ja się szybko odsunęłam .

Wyjdź !-krzyknęłam płacząc .

Kelsey ..

Zostaw mnie samą !-wykrzyczałam

****JUSTIN"S POV ****
Nie spałem z chłopakami całą noc . Szukaliśmy ją . Nie było po niej śladu . Szukaliśmy też Willa ale nigdzie nie natrafiliśmy na jego ślad . Zaczynam wariować .. Nie wiem co się dzieje z Kels nie wiem też czy żyje , nie wiem czy jest skrzywdzona ... NIC NIE WIEM DO CHUJA ! 

Boje się o nią . 

Justin musimy jechać do Louisa .. On może coś wiedzieć . Miał układy z Wille'm .-Powiedział Jake 

Dobra -wyszeptałem po czym wstałem i razem z chłopakami ruszyliśmy do Patrica . 
Patric był znanym dilerem w naszym mieście . Kiedyś miał jakieś układy z Wille'm .

***
WIEM GDZIE JEST MOJA UKOCHANA ! ------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAk tam rozdział ?? Podoba się ? KOmentujcie ! Rozsyłajcie mojego bloga do Beliebers rozgłaszajcie go gdzie tylko będzie można ! Prosze <3 + ZOstawiajcie dłuższe komentarze : >

10 komentarzy:

  1. W takim momencie? W takim momencie ?! Ja pierdziele dawaj mi tu rozdzial kolejny ! Wiem ze bedzie zajebisty tak jak wszystkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba twoj blog <3
    czekam na nastepny rozdzial
    kc ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię twój rozdział ja go kocham i cb też <33 ale czemu a kurat w takim momencie hehe ... nie no nie moge sie doczekać na nn rozdział :) <33 <3 kc ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. booooski dodawaj dłuższe prooooszeeee <333333333333333 dawaj NN juz szybko

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM TWOJE OPOWIADANIE ! NIE MOGE DOCZEKAC SIE NN ! :*
    KC <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdzial juz nie moge sie doczekac co bedzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super rozdział!!! kocham to opowiadanie <333

    OdpowiedzUsuń
  8. musiałaś ? W TAK GENIALNYM MOMENCIE SKOŃCZYĆ TEN ROZDZIAŁ ? ON JEEST TAAKI WSPANIAŁY ! DKJTGJHRDKTUHRFJK . *.*

    OdpowiedzUsuń