niedziela, 6 października 2013

Rozdział DZIEWIĘTNASTY

Otworzyłam oczy . Głowa bolała mnie niemiłosiernie .
Dopiero teraz przypomniało mi się co właściwie się stało. Szybko rozejrzałam  się po pomieszczeniu .  Leżałam na brudnym materacu .. Oprócz niego nie było nic ,tylko porozdzierane ściany .Usta miałam zaklejone taśmą tak samo jak ręce .

Nagle drzwi otworzyły się  a do środka wszedł facet. Spojrzał się na mnie i uśmiechnął się łobuzersko .

Widzę że nasza mała księżniczka się obudziła -podszedł do mnie i położył dłoń na moim policzku .

Przyjrzałam się mu dokładnie i już wiedziałam skąd go znam .
Wpadł na mnie kiedy szłam do Justina . To było wtedy kiedy dostałam się do szkoły ..

Nie jestem twoją księżniczką psychopato -wykrzyczałam co brzmiało bardziej jak bełkot przez tą cholerną taśmie na ustach .

Oh już wiem czemu Jay  jest z tobą .. Pewnie jesteś dobra w łóżku -wyszeptał jeżdżąc ręką po moim udzie przez co zaszkliły mi się oczy .

Zrobimy video dla twojego kochasia . Bądź lepiej grzeczna bo inaczej będę cię pieprzył  co dziennie  a przecież tego nie chce prawda ?

Szybko pokiwałam głową na nie .

Drzwi od pokoju się otworzyły a do środka wszedł chłopak z kamerą w ręku a w drugiej ręce trzymał nóż .
Chłopak dał temu drugiemu nóż  a kamerę włączył i skierował w naszym kierunku.
Nagle facet położył się na mnie  i zaczął  całować moją szyje . Zaczęłam się szarpać .

Tylko się zabawimy .Zobaczysz spodoba ci się -wymruczał tuż przy moim uchu .
Zerwał ze mnie bluzkę  i stanik a ja zaczęłam płakać . Nie spodziewanie zszedł ze mnie  i spojrzał w kierunku  kamery .

Widzisz Bieber  twoja dziewczyna cierpi . Chce byś ją znalazł .Wiesz co będzie działo się z nią codziennie ?
Będę ją ciął . Będę ciął tą suke tak długo aż zdechnie .  Za Ashley ! Ta dziwka będzie cierpiała za moją Ashley ! -W tym momencie pociągnął mnie za włosy po czym przejechał nożem po mojej ręce na co ja krzyknęłam z bólu płacząc .

Chłopak odepchnął mnie z taką siłą że wylądowałam na podłodze .Skrzywiłam się czując ból w ręku ale i w brzuchu ..

Obydwoje z nich wyszło a ja zostałam sama . Zaczęłam jeszcze gorzej płakać . Po paru godzinach odpłynęłam .

**** JUSTIN"S POV ****

Czy byłem wkurwiony ? Bardzo . 

Nie wiedziałem co się dzieje  PO tym jak Połączenie zostało zerwane pojechałem do Kelsey . Ale nikogo nie było . Powiedziałem wszystko Netanowi i jego chłopakom ,później zadzwoniłem do chłopaków i wszyscy pojechaliśmy do mnie . Rozmyślaliśmy plan . Musiałem się dowiedzieć gdzie jest Kelsey . PO prostu Musiałem !.

Justin coś dla Ciebie -Powiedział Jake podając mi jakąś płytę .

Skąd to masz ? I o to do cholery jest ?!


Listonosz to przyniósł jak jechaliście -Odparł a ja zabrałem od niego płyte i odtworzyłem na tv .

Na filmie był Wiliam i Kelsey . Moje mięśnie od razu się napięły .
 Ten skurwiel zaczął ją rozbierać .

Wypierdalać stąd ! -Warknąłem wiedząc co zaraz się stanie .
Wszyscy wyszli oprócz Netana 


Z powrotem odtworzyłem film .  
''Widzisz Bieber twoja dziewczyna cierpi. Chce byś ją znalazł . Wiesz co będzie działo się z nią codziennie ?Będę ją ciął . Będę ciął tę sukę tak długo aż zdechnie . ZA ASHLEY! Ta dziwka będzie cierpiała na moją Ashley!  ''

W tym  momencie łza poleciała mi z oka widząc Kelsey płaczącą . Ona się bała .. Jakie Kurwa bała ?! Ona Była PRZERAŻONA !

Kurwa ! -krzyknąłem uderzając pięściom w ścianę .

Spojrzałem na Netana . On siedział i przecierał rękoma twarz .

Musimy ją znaleźć !Ona nie może umrzeć !-wykrzyczałem uderzając znów w ścianę . Ale tym razem zostałem odciągnięty przez chłopaków .----------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 CO MYŚLICIE O ROZDZIALE ALE I O ZWIASTUNIE ?
Tak przy okazji chciałabym  po prosić was byście pisali komentarze nie tylko z anonima ale i z kont :)
 Rozsyłajcie mojego bloga wszędzie gdzie się da ! Promujcie go ! Bardzo proszę :)
Wiem że nie wszyscy znacie mnie dlatego też jeżeli macie jakieś pytania to pytajcie mnie na asku a ja postaram się odpowiedzieć video :)PYTAJCIE . CZekam ! : )







14 komentarzy:

  1. Supeer. Biedna Kelsey ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział ale szkoda Kelsey :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzial swietny nie moge sie doczekac nastepnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA PIERDZIELE! Zaraz zawału dostanę !! Zwiastun super, rozdział teeż! Ale grrrrr... Co ty robisz, grr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to ! nue moge juz doczekac sie nn ! kiedy nn ?

    OdpowiedzUsuń
  6. boski..boski...boski...czekam z niecierpliwością na NN...kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jezy on jest boski
    kocham tego bloga
    nie moge sie doczekac następnego rozdzialu
    <333
    bfvl fdverfjglsabdre
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział zajebisty !! Biedactwo z Kelsey !! Ok więc kiedy następny ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuperrr rozdział .Podoba mi sie twoj styl pisania .TWÓJ BLOG JEST MOIM ULUBIONYM

    OdpowiedzUsuń
  11. matko ale sie w to wciągnełam w ciągu jednego dnia przeczytałam wszytskie rozdziały cudne są <3

    OdpowiedzUsuń