sobota, 12 października 2013

Rozdział DWUDZIESTY PIERWSZY

Minęły już 5 dni od tego jak zostałam porwana .
Nadal nie mogę uwierzyć w to że poroniłam . To pewnie wszystko moja wina ..
Może gdybym była ostrożniejsza i bym się nie stresowała to dziecko nadal by żyło ..

Will przychodzi do mnie codziennie i mnie tnie . Po ręku po  nodze ..  Nie czuje już bólu . Ostrze które wbija mi się w skórę i ją przerywa  nie boli .  Jedyne co w tej chwili czuje to smutek ..

Dzisiaj jak zwykle zostałam pocięta . Teraz siedzę i patrzę w ścianę płacząc nad swoim życiem .

Chciałabym umrzeć .. To wszystko nie ma sensu .. Straciłam dziecko . Jestem uwięziona i nie ma Justina ..

Po raz dziesiętny tego dnia wybuchnęłam głośnym płaczem .


****JUSTIN"S POV****
 3 dni namierzałem miejsce w którym jest Kelsey . Zdążyłem w tym czasie zaplanować wszystko z moim jak i Netana gangiem . 

 W tej chwili jesteśmy 10 km od miejsca w którym jest uwięziona moja ukochana . 

Kurwa Szybciej już nie da się jechać ! -krzyknąłem a Bruce spojrzał na mnie zza kierownicy .

Stary .. Wyluzuj za chwile będziemy .-Powiedział  dociskając pedał gazu 

 Po 15 minutach byliśmy już na miejscu .

Wszyscy wyciągnęliśmy pistolety .

Pamiętajcie co mamy robić !-wyszeptał John 

Ty -wskazał na mnie . Netan i Jake idziecie po dziewczynę a my zabijamy reszte .

Weszliśmy do środka magazynu  i od razu rozdzieliliśmy się . 
 Wraz z chłopakami szliśmy otwierając kolejne drzwi . Nagle usłyszeliśmy głośne szlochanie za jednymi z drzwi . 

Kiwnąłem  głową w stronę chłopaków  po czym delikatnie otworzyłem drzwi .

Moim oczom ukazała się Kelsey płacząca . Gdy tylko mnie zobaczyła zaczęła jeszcze mocniej płakać . Podbiegłem do niej przytulając ją do siebie . 

Tęskniłem kochanie -wyszeptałem do jej ucha .

Musimy iść wziąłem ją okrakiem na ręce  wychodząc z chłopakami z magazynu . Weszliśmy do samochodu i usiedliśmy się . Kelsey wziąłem do siebie na kolana wtulając ją w siebie i przykrywając kocem który miałem w samochodzie .

 Kels zrobili ci coś ?-Zapytał Netan 

 Nie ..

Kochanie już nigdy nie pozwolę cię skrzywdzić 

Chce umrzeć -zaszlochała dziewczyna 

Kelsey co ty gadasz . ?!
 
Poroniłam -Zaniosła się głośnym płaczem .
 
Jak to poroniłaś -Podniosłem głos 

Ja nie wiedziałam .. Nie wiedziałam że jestem w ciąży .  Obudziłam się w nocy z wielkim bólem brzucha między nogami miałam kałużę krwi .. Ja nie wiemm.  Oni zadzwonili po jakiegoś lekarza i on powiedział że poroniłam   .. Powiedziałam że jestem bez płodna ale on . On powiedział ze mój organizm nie przyjął dziecka i jeszcze do tego doszedł mój stres -Wydukała płacząc .

Spojrzałem na Netana który był kompletnie w szoku a później na Jake'a który nie wiedział o co dokładnie chodzi .
 

Ciiii .. Będzie dobrze . Damy radę Skarbie nie martw się .

Chcesz coś do jedzenia ?-Zmienił szybko temat Jake .

Nie jadłam nic od 2 dni  -wyszeptała Kels biorąc bułkę z serem szynką i pomidorem  . Zjadła ją po czym popiła Colą  i znów oparła się głową o moją klatkę piersiową .

Idą chłopacy -Oznajmił Netan odpalając samochód .

Kochanie wszystko w porządku ?

To tak bardzo boli -wychrypiała zaczynając szlochać Nie chciałam stracić dziecka .. To wszystko moja wina.


To nie twoja wina . Nie obwiniaj się mała . Będzie dobrze zobaczysz . Wszystko się ułoży . Nie obiecuje ci że będziemy żyli jak normalni ludzie ale mogę ci obiecać że zasze będę cię kochał bez względu na to czy możesz mieć dzieci czy nie . Będziemy kiedyś mieli dzidziusia  zobaczysz -wyszeptałem po czym pocałowałem jej czoło .-------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Krótki ale jest : ) Mam nadzieje że się podoba :)
Zasady znacie  Czytasz = Komentujesz 
 Wszelkie pytania kierować na mojego aska : )

15 komentarzy:

  1. fantastyczny mam nadzieje że niebawem bd nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdolę kocham twego blooga
    Dzisiaj zaczęłam go czytać i dzisiaj skończyła. Przepraszam, że nie dodawałam komów, ale była tak zafascynowana opowiadaniem, że leciałam rozdział po rozdziale :D
    Nie gniewasz się ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju twoj blog jest boski *__*
    juz sie nie moge doczekac nastepnego rozdzialu <333

    OdpowiedzUsuń
  4. ZA J E B I S T Y ! Czekam na NN :*

    OdpowiedzUsuń
  5. B O S K I !!!!!!!!!!!!!! *.* JEST TWÓJ BLOG .
    nie moge się doczekać na nn !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham to!! <333 dawaj następny *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne szkoda ze takie krotkie <33

    OdpowiedzUsuń
  8. minęło 5 dni od porwania, ale nie jadła od 2?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo dał jej jeść ten lekarz co do niej przyjechał? XD

    OdpowiedzUsuń