czwartek, 24 października 2013

Rozdział DWUDZIESTY TRZECI

Kochanie zjedz coś -Powiedział Justin.Siedzieliśmy przy później kolacji .Wszyscy spojrzeli na mnie .

Nie jestem głodna-Wyszeptałam

Zjedz coś do cholery - Krzyknął Netan patrząc mi w oczy .

Dajcie mi spokój -Wydukałam po czym wstałam i wybiegłam do swojego pokoju.Zamknęłam drzwi po czym zaczęłam płakać.

Kels...Otwórz-Usłyszałam cichy głos Justina ,ale nadal płakałam

W szybkim tempie wybiegłam do łazienki i wyjęłam z szafki żyletkę .Tą samą którą próbowałam popełnić samobójstwo .Pociągnęłam nią pare razy po nadgarstku . Odłożyłam moją ''Przyjaciółkę '' z powrotem do szafki i wyszłam z łazienki .

Kelsey, otwórz te jebane drzwi ! -Wrzeszczał Jay.

Powoli podeszłam do drzwi i je otworzyłam

Mała..-Wyszeptał ,kiedy mnie zobaczył mocno mnie do siebie przytulił, a ja wybuchnęłam głośnym płaczem .

Ciii.... Będzie dobrze..Jesteś silną dziewczynką i wierze że dasz sobie radę..

Mam dość -Wydukałam

Wcale że nie .Chcesz żyć .Chcesz skończyć studia .Znaleźć pracę i założyć rodzinę . A żeby  tak się stało musisz być silna -Pogłaskał mnie po policzku .

Boję się ..

-Czego ?-Zapytał patrząc mi w oczy .

Zmiany-Wyszeptałam

-Jakiej ?

Boję się zostać bez ciebie -Rzekłam  bardzo poważnie


-Nigdzie się nie wybieram -Uśmiechnął się delikatnie

Jesteś dla mnie bardzo ważny .

-Ty dla mnie też-Cmoknął moje usta

Pójdę wziąć prysznic.

-Mogę z tobą ?-Zachichotał

Nie -Uśmiechnęłam się sztucznie

***

Po wzięciu kąpieli ubrałam się i wyszłam z łazienki. Justina nie było w pokoju. Położyłam się na łóżku i przykryłam kołdrą . Powoli zasypiałam ,gdy nagle poczułam ciało przylegające do mych pleców.

-Śpisz kochanie ?

Nic nie odpowiedziałam ,udawałam że śpię .

-Dobranoc skarbie-Cmoknął moje ramię .

Po chwili zasnęłam ...

***

-Kochanie wstawaj-Szeptał do mojego ucha

hmm?-Wychrypiałam zaspana

-Trzeba wstać.Jest już 15:27

Tak długo spałam ?

-Yeah-Wymruczał seksownym głosem

Daj mi jeszcze pięć minutek...

-O nie !-Pisnął udając oburzenie

Niechętnie wstałam z łóżka i poszłam do łazienki.
Umyłam się i  UBRAŁAM .
Nie malowałam się .Nie robiłam nic ze swoim wyglądem .Włosy spięłam w niechlujnego koka.

Zeszłam na dół i odrazu zobaczyłam Wszystkich siedzących  przy stole .Wszyscy czyli:Netan,Justin,Jake ,Shane,Bruce,Chris,John,Nicolas i Becky .

Cześć-Powiedzieli prawie chórem

Hej -odszeptałam .

Usiadłam się koło Justina i Becky po czym nalałam sobie do szklanki sok pomarańczowy. Wszyscy jedli patrząc na mnie ,Irytował mnie ten fakt.

-Zjesz coś ?-Zapytał Shane

Nie mam ochoty.Nie czuje się dobrze .

-Zjedz chociaż naleśnika-Namawiał mnie Justin.

Nie chcę ... Jak się lepiej poczuje to zjem coś .
Pozostali tylko kiwnęli głowami . Ze szklanką soku w ręku poszłam do siebie .Usiadłam się na łóżku po czym znów zaczęłam płakać .

***JUSTINS POV***
 

Kurwa-Wysyczałem 

Ona nie może tak funkcjonować-Polar rękami twarz Netan .

Myślisz że o tym nie wiem ?-Zapytałem zirytowany .

Musimy ją wspierać -Odpowiedziała Becky.

Teraz Kelsey jest w rozsypce.Porwali ją i jeszcze do tego poroniła.. Nie możemy pozwolić by coś jej się stało.-----------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
HALOOOO! <3 Taka niespodzianka z  nowym rozdziałem .Co do zwiastuna to raczej go nie będzie bo nie chcę mi się dodać . A nie znam osoby która mogłaby mi go zrobić .. Więc...

Czytasz=Komentujesz 
Im więcej komentarzy tym szybciej dodam rozdział .
+ Pytajcie bochaterów na askach : >

15 komentarzy:

  1. Z A J E B I S T Y ! Jak ZAWSZE :*
    Czekam na NN :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty! <3 szkoda, że nie dodajesz często ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, mogłabym zrobić ten zwiastun, napisz jak coś. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiaszczy jest ten BLOG !!!
    Kocham go <33
    i czekam nn rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER JAK ZAWSZE
    CZEKAM NN ROZDZIAL *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge sie doczekać następnego rozdziału. Dodaj go szybko kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog jest super, świetny i wgl ale rozdziały powinny być dodawane systematycznie, np. Co tydzień. Ale to tylko moje zdanie. Pomysł na bloga ciekawy. ;) czekam na następne rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebisty czekam na nn :** <333

    OdpowiedzUsuń