sobota, 28 września 2013

Rozdział OSIEMNASTY

Obudziłam się o 6:00. Wstałam potykając się o różne rzeczy  .W końcu chwiejnym ruchem doszłam do łazienki . Wzięłam prysznic włosy rozpuściłam po czym UBRAŁAM SIĘ (WŁOSY ROZPUSZCZONE) . Nałożyłam delikatny make-up  ,wzięłam czarną torebkę i włożyłam do niej telefon słuchawki ,portfel ,kosmetyczkę ,klucze do domu .  Zeszłam do kuchni i przywitałam się z Netanem i Seanem (Jeden z chłopaków którzy są w jego gangu ) . Zjadłam naleśniki z nutellą po czym umyłam zęby i usiadłam przed telewizorem oglądając jakiś głupi odcinek jednego z Amerykańskich seriali.Nagle dzwonek u drzwi zaczął dzwonić ,szybko wstałam i otworzyłam drzwi .

Cześć kochanie -wyszeptał

Justinnn-pisnęłam przytulając się do chłopaka na co ten zachichotał .

Seksownie dzisiaj wyglądasz -wymruczał do mojego ucha  jeżdżąc dłońmi po mojej pupie .

Nie zapędzaj się -Powiedziałam wyciągając jego ręce spod mojej spódniczki .

Netan wychodzę !-krzyknęłam po czym wyminęłam Justina i poszłam prosto do jego samochodu .

Weszłam do auta a chwile później obok mnie na siedzeniu pojawił się Justin .
Jechaliśmy w ciszy nikt nic nie mówił . To nie było normalnie biorąc pod uwagę to co się stało 2 dni temu .


Kelsey jesteśmy -Z zamyśleń wyrwał mnie głos Justina .

Szybko wysiadłam z samochodu i zaczęłam się rozglądać . Wszędzie było pełno nastolatków .Niektórzy z nich ćpali pod murem szkoły ,inni rozmawiali między sobą śmiejąc się a jeszcze inni patrzeli w książki .

Zaczyna się piekło -wyszeptał do mojego ucha chłopak po czym przytulił się do mnie całując mnie w czoło .

Chyba tak .

Justin złapał mnie za rękę i ciągnął w stronę szkoły . Wszyscy widząc Justina odsunęli się by zrobić mu a raczej w tej chwili nam przejście . Po ich minach można było stwierdzić że cholernie się go bali ,przynajmniej większość z nich . Przed nami stanęło 3 chłopaków w tym Chris . Przywitali się z moim chłopakiem  a na mnie nawet nie zwrócili uwagi oprócz Chrisa bo ten mnie przytulił .

Jak tam Jay ,widzę że masz nową panienkę -Powiedział jeden z Chłopaków mierząc mnie wzrokiem na co ja jeszcze bardziej wtuliłam się w bok Justina .

To moja dziewczyna Kelsey -Odpowiedział Justin pocierając moje plecy dłonią .

Coś tu śmierdzi ... Stary ćpałeś coś ? TY i stały związek ?!-Powiedział drugi podnosząc swoje jasne brwi ku górze .

Tak jakoś wyszło ..

Tylko na tyle go stać ? ''Tak jakos wyszło'' ? Co to w ogóle ma znaczyć .. Opuszczając rozmyślanie nad tym gównem spojrzałam na tych dwóch i ich zmierzyłam uśmiechając się przy okazji z wyższością .

Pogadamy później . Siema -Rzucił Justin odchodząc ze mną .

 Weszliśmy do szkoły a ja od razu podeszłam do mojej szafki . Otworzyłam ją tylko mi znanym kodem po  czym wyciągnęłam książki na pierwszą lekcję . Chemia ,nienawidzę tego przedmiotu . Odkąd tylko pamiętam miałam z nim same problemy .

Kochanie idę do chłopaków muszę z nimi obgadać parę spraw . Tutaj -wskazał palcem na drzwi . Jest twoja klasa od Chemii . Po lekcji wyjdź na dwór będę tam czekał -Odpowiedział  uśmiechając się do mnie na co ja tylko przytaknęłam .

Lecę pa -wyszeptał z zamiarem pocałowania mnie ,ale ja odwróciłam głowe tak że cmoknął mój polik .

Chłopak spojrzał na mnie zdziwiony na co ja odpowiedziałam że już idę bo się spóźniej po czym weszłam prosto do klasy zostawiając Justina samego na korytarzu .

*****
Cały dzień zleciał mi bardzo szybko . Moja klasa okazała się nie być taką złą , Było parę ćpunów i plastikowych lalek ale też było paru naprawdę przystojnych i miłych chłopaków .Było też pare ładnych i miłych dziewczyn ale nie obyło się bez 3 kujonów . Z Justinem nie rozmawiałam . Szczerze mówiąc zdenerwował mnie trochę . CZYM ?
Tym że powiedział że nasz związek TAK JAKOŚ WYSZEDŁ i tym że nie był dla mnie taki czuły jka w domu . Żadnego Kocham cię ani nic .

PO wszystkich lekcjach zostałam odwieziona do domu przez tak zwanego MOJEGO CHŁOPAKA ..
Wysiadłam z samochodu bez żadnego pożegnania . Weszłam do domu zamykając za siebie drzwi .

WRÓCIŁAM -krzyknęłam  ale niczego nie usłyszałam tylko jakieś szmery . Myślałam że to Shane z Becky  dlatego też poszłam do siebie do pokoju . Rozebrałam się i PRZEBRAŁAM  (BEZ OKULARÓW i makijażu) . Odebrałam dzwoniący telefon .

TAK ?

Słucham ?

Proszę się odezwać !

NIkt się nie odzywał ,po drugiej stronie słuchawki słychać było tylko sapanie i ECHO MOICH KRZYKÓW ? Ten ktoś jest u mnie . O Boże !
Szybko się rozłączyłam i zadzwoniłam do Justina .

Tak ?

Justin ktoś jest u mnie w domu -wyjąkałam przestraszona

Ale jak ktoś jest u ciebie w domu ? -Zapytał szybko

Nie wiem ktoś do mnie zadzwonił i nic nie mówił a słychać było echo tego co mówiłam .

Nagle poczułam jak ktoś mocno szarpie mnie za włosy cofając tym moje ciało w tył .

JUstin -krzyknęłam do telefonu gdy ktoś wyrwał mi go z rąk i rzucił nim w ścianę po czym uderzył mnie czymś mocno w głowę a po tym nastała ciemność ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 O bożę ! Ktoś napadł na Kelsey ! Ciekawe co teraz ..
I jak rozdział ? Komentujcie im więcej komentarzy tym szybciej postaram się dodać rozdział :)
Jeżeli ktoś byłby chętny do zrobienia mi tła na tego bloga niech pisze w komentarzu. TO BARDZO WAŻNE ! <3


14 komentarzy:

  1. o bosz...szybko kolejny..mam prośbę..mogłabyś skasować kod.? Bedziesz miała więcej, bo przez te kody nikt nie chce komentować..proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG. Czekam NN !! <3 kfndgmnswgdnmnwerj ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskiiii :*********** nie moge się doczekać na NN rozdział <333 dziewczyno masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu ten blog jest boski chce nastepny rozdzial <3333
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham!!!!! szybko nn

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezus Mariaa ! Dawaj szybko następnyy ... Nie wytrzymam !!! Czekamm <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuu. ;* boski ! Czekam na nastepnyy !! Nie moge sie doczekacc . ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAJEBISTY !!!!! nie moge sie doczekać następnego ;33

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam niecierpliwie na następny. Dodaj jak najszybciej <3 <3!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham to jezusie!!!!! dawaj następny <3!

    OdpowiedzUsuń